Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 29 Nov 2024 11:57:04 +0200

Tere!

Lääne-Nigula Vallavalitsus menetleb praegu kasutusteatist nr 2411301/12032 
aadressile Lääne maakond, Lääne-Nigula vald, Kadarpiku küla, 16136 
Taebla-Kullamaa tee // Pälli küla, 7760153 Pihlaka kergliiklustee L2 // Uus 
tn 28 // Taebla alevik, tee // 7760093 Spordi tänav // 7760102 Nurme tänav 
// 7760153 Pihlaka kergliiklustee // Eha tänav // Kase tn 3 // Kase tänav // 
Koidu tänav // Metsa tn 3 // Metsa tänav // Palliplatsi // Papli puiestee // 
Pargi tn 4a // Piiri tänav // Raudteetammi tee lõik 13 // Soo tänav // 
Staadioni // Staadioni tänav L1 // Tööstuse tänav // 8 // 8a // Uus tänav 
(TAEBLA PASSIIVSE ELEKTROONILISE SIDE JUURDEPÄÄSUVÕRGU RAJAMINE) ja soovib 
teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Kasutusteatise kooskõlastamine

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27194177>  (menetlus nr: 
463557), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 09.12.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Lääne-Nigula Vallavalitsus) või menetleja (MARJE HIIESALU) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister